Va stam la dispozitie.

Bine ați venit la pagina noastră de Ajutor pentru Clienți, unde ne preocupăm profund de experiența dumneavoastră ca și client. Suntem aici pentru a vă asigura că fiecare achiziție este o experiență plăcută .

Dacă aveți întrebări comune sau neclarități legate de produsele sau serviciile noastre, consultați secțiunea noastră de Întrebări Frecvente. Aici veți găsi răspunsuri detaliate la cele mai obișnuite întrebări ale clienților noștri.

Raspundem Intrebarilor

Comenzi si livrari

Da, este necesar un cont client pentru a plasa o comanda.
Avand un cont poti vedea istoricul comenzilor, poti modifica sau adauga adrese de livrare sau facture, poti urmarii statusul comenzilor, poti crea liste de produse favorite, poti da note produselor care deja le-ai cumparat de la noi, si nu in ultimul rand esti la curent cu noutatile care apar pe Daly.ro

Orice comanda pe care ati plasato, va fi insotita de un ID sau AWB prin care puteti urmarii comanda pe site-ul courierului sau in sectiunea Urmarire comanda

Daca esti client nou, va trebui mai intai sa mergi in sectiunea contul meu , unde vei parcurge pasii de inregistrare, iar dupa ce contul tau a fost creat si activat poti incepe adaugarea produselor in cos.
In momentul in care produsele au fost adaugate in cos si verificate de catre dumneavoastra ve-ti putea plasa comanda urmand pasii plasarii comenzilor,  adaugand modalitatea de plata, adresa de livrare si cea de facturare dupa caz.

Comanda activa sau deja plasata se poate anula telefonic utilizand numarul afisat la sectiunea contact
Modificarea comenzilor se pot face de catre dumneavoastra daca comanda nu a fost plasata, sau telefonic daca comanda deja a fost plasata.

Pentru produsele cu stoc fizic, livrarea poate dura intre 2 si 6 zile lucratoare in functie de localitatea destinatarului.
Pentru produsele afisate cu stoc furnizor comenzile pot fi onorate in maxim 14 zile lucratoare de la plasarea comenzii.
Daca optati pentru ridicarea produselor din magazin, ridicarea produselor se pot face in maxim 3 zile de la plasarea comenzii.

Pentru comenzile de pe raza Municipiului Bucuresti ce insumeaza o valoare totala mai mica de 200 lei costul transportului va fi de 20 lei .
Pentru comenzile din afara razei Municipiului Bucuresti comenzile cu o valoare mai mica de 250 lei, costul transportului va fi suportata de client in functie de greutatea produselor si distanta adresei de livrare.
Pentru comenzile ce depasesc suma de 200 lei transportul va fi gratuit pe raza municipiului  Bucuresti
Pentru comenzile ce depasesc suma de 250 lei in afara municipiului Bucuresti transportul va fi gratuit.

Livram prin firme de curierat care activeaza pe teritoriul romaniei iar acestea sunt urmatoarele:
Fan Courier, DPD Courier, Urgent Courier si Nemo Express

Metodele de plata acceptate de catre Daly.ro sunt urmatoarele.
– Plata online cu cardul care se face in momentul plasarii comenzilor
– Plata numerar in sistem ramburs, atunci cand ve-ti primi produsele prin courier.
– Plata cu cardul sau numerar daca alegeti sa ridicati produsele din magazin

Daly.ro detine si un magazin fizic (stradal), situat in localitatea Bucuresti, sector 2, strada Maica Domnului, nr 64

Daca aveti probleme cu produsele

Retur si garantii

În baza legislației UE, dacă produsele pe care le-ați cumpărat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, aceste pot fi inlocuite sau trimise catre departamentul Garantii pentru a fi inlocuite sau reparate.
Termenul de retur este de 14 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a acestora.

Clientul care alege sa returneze in termen de 30 zile lucratoare a  produsele comandate, din diferite motive, va suporta costul de transport al acestora.

In cazul in care constatatii ,ca ambalajul coletului este deteriorat la primirea acestuia, este necesar sa ne anuntati de indata pentru a putea rezolva in cel mai scurt timp aceasta problema.
In cazul in care produsul comandat prezinta defecte din fabrica, este necesar sa ne anuntati de indata pentru a putea rezolva in cel mai scurt timp aceasta problema.
Apeland serviciul pus la dispozitie prin numerele de telefon, sau adresele de email.

Produsele returnate vor fi trimise la adresa magazinului din ; Strada Maica Domnului, Nr 64. Sector 2, Bucuresti

Aveți întotdeauna dreptul la garanția minimă, gratuită, de 2 ani, indiferent dacă achiziționați produsele on-line, de la magazin sau prin poștă.

Asistență Online: Echipa noastră de asistență este disponibilă online pentru a vă ajuta în timp real. Nu ezitați să folosiți funcția de chat live pentru a pune întrebări sau a obține asistență în timp real.

Contactați-ne: Dacă aveți o întrebare sau o problemă care necesită atenție personalizată, suntem la doar un click distanță. Aici puteți găsi informații de contact pentru a ne trimite un e-mail sau pentru a ne suna direct. Vă promitem că vom răspunde rapid și vă vom oferi soluții eficiente.

Ghiduri și Resurse: Suntem dedicați să vă ajutăm să luați cele mai bune decizii de cumpărare. Verificați ghidurile noastre și resursele informative pentru a obține sfaturi utile și informații detaliate despre produsele noastre.

Returnare și Politica de Garanție: Dacă sunteți nemulțumit de produsul cumpărat sau aveți nevoie de asistență cu privire la garanție sau returnare, vă rugăm să consultați politica noastră în această privință.

La Daly.ro, clienții sunt întotdeauna pe primul loc, și suntem aici pentru a face cumpărăturile online o experiență plăcută și lipsită de stres. Nu ezitați să ne contactați cu orice întrebare sau solicitare. Suntem aici pentru dumneavoastră!

Livrare in toata Romania

Gratuit la comenzile de peste 250 lei

Retur in 14 zile lucratoare

Daca au fost constatate problema la produsele comandate

Garantie

Pentru toate produsele comandate

100% Plata ramburs sau cu cardul